יום א', ד’ בכסלו תשע”ז
    דף הבית  |  יצירת קשר  |  אתר בית ספר בבלי ירושלמי  







.
"אי התלמידים" הינו פורטל של תלמידי "בבלי ירושלמי" בתל אביב. הפורטל מציג מדורים בנושאים שונים. הנכם מוזמנים להתעדכן ולהנות מהכתבות והפעילויות במדורים השונים ולהגיב. >> קרא עוד

תלמידי "בבלי ירושלמי" היקרים, "אי התלמידים" הינו פורטל של תלמידי "בבלי ירושלמי" בתל אביב. . הפורטל מציג מדורים בנושאים השונים שנבחרו ומזמן פעילויות שונות שיאפשרו לכם התלמידים להביע את דעותיכם ורעיונותיכם. הנכם מוזמנים להתעדכן ולהנות מהכתבות והפעילויות במדורים השונים. בנוסף, תוכלו להציע נושאים נוספים ופעילויות באמצעות לחיצה על כפתור "צור קשר", דרך המחנכת או בתגובה לכתבה זו. כל כתבה במדורים השונים מאפשרת הוספת תגובות. תגובותיהם של משתמשים רשומים (התלמידים של הכיתות האחראיות על המדורים השונים) מתפרסמות אוטומטית ותגובות אחרות מתפרסמות לאחר אישור העורכים. הכנסו וכתבו. במסגרת "שנת השפה העברית" תשע"א נבחרו נושאים שונים על ידי תלמידי כיתות ה'- ו' והמחנכות. מדור "זה קול" הסיפור מנוהל על ידי תלמידי כיתה ה'2 והמחנכת שרית. במסגרת "שנת השפה העברית" התלמידי קוראים ספרים וממליצים עליהם. מדור "פתגמון" מנוהל על ידי תלמידי ו'1 והמורה סיגלית ובו מוצגים פתגמים, פירושיהם ופעילויות שונות בעקבות הפתגמים. בקרוב יעלו תכנים למדורים: "היום לפני" ו"דמויות מספרות". אני שוקדים על פיתוח הפורטל והרחבת הנושאים והפעילויות עבורכם התלמידים. נשמח לקבל תגובות והצעות נוספות. עורכי "אי התלמידים": סיגלית ורדי, מיקי אריאן כדריה

 
היום לפני....פתגמוןזה "קול" הסיפורדמויות מספרות
 
 
 

רענן הודעות/תגובות

עד כה: 0 הודעות/תגובות ב 0 דיונים.

cmdOrder התחלה לסוף

All Reviewsפתיחה/סגירה כל ההודעות/תגובות ברצף

Add Reviewהוסף הודעה/תגובה

 
 

All Reviewsחזרה לדף ראשי

Add Reviewהוסף הודעה/תגובה

וידאו

Video

וידאו YouTube

YouTube Video

תמונה

Picture

מקרא:

תגובת מנהל

Management review

תגובה ללא תוכן

No content review

תגובה חדשה

New review

אודיו

Sound

הודעה ללא תגובה

Message without response

הודעה עם תגובה

Message with response

קובץ

File

פלאש

Flash
דבר העורכים
למידה בשעת חירום






יצירת קשר


Powered by 022.co.ilכניסה למשתמש רשום | הצטרף לרשימת תפוצה | תנאי שימוש | הקם אתר חינם | | RSS